Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Leuke RC voor binnen?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke RC auto (of eventueel iets anders) om binnen te gebruiken. In de winter rij ik niet meer zoveel, maar ik mis het wel een beetje. Daarom zat ik te denken aan 1/24 schaal, of misschien een wat grotere drifter of crawler. De Team Associated 24 serie ziet er wel leuk uit, of de axial scx 24, al vind ik die wel redelijk prijzig voor zo'n klein auto'tje.
Ik zoek dus iets redelijk goedkoops, vind het niet erg om te sleutelen en wil er leuk binnen me kunnen rijden. Heeft iemand tips?

Ik zag laatst de Traxxas TRX-4 Bronco crawler voorbij komen. Wat een leuk ding is dat!

Citaat van PvL op 24 januari 2024, 19:30

Ik zag laatst de Traxxas TRX-4 Bronco crawler voorbij komen. Wat een leuk ding is dat!

Grappig. Die wilde ik net aanraden. Ik heb die een jaar geleden gekocht en heb er binnen en buiten veel plezier van. Zelf obstakels bouwen en rijden maar

Je hebt ook een leuk drift autootje van WL toys, de 284131. Ook tof.

Allebei m'n broers en ik hebben sinds december een TRX-4M en dat is toch een leuk dingetje voor binnen! Dingetje is ook ongeslagen voor wat betreft wat je er allemaal wel niet voor kunt krijgen, dus het is er zeker eentje waar je op vlak van rijden en upgraden wel je ei in kwijt kunt haha.
Gaan dit voorjaar er een baantje voor maken in de tuin.

~ Greetz, Jamyla ♡ ~
Citaat van dlbyvisual op 24 januari 2024, 20:35

Je hebt ook een leuk drift autootje van WL toys, de 284131. Ook tof.

Heb jij deze ook zelf? Ik heb deze inderdaad langs zien komen en het leek mij wel een leuk ding. Maar van wat ik heb gezien rijdt ie out of the box niet zo goed. Ik vind het juist wel leuk om eraan te sleutelen, maar ben een beetje bang dat ik regelmatig lang moet wachten op onderdelen die voornamelijk uit China komen.




Reacties zijn gesloten.