Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Hobbywing Max10 Combo in Slash 2WD LCG

Goedemorgen mede hobbyisten,

Ik heb nog een aantal Traxxas Slash's staan waarvan ik er 1 voorzien heb van een LCG chassis en Hobbywing Max 10 G2 combo.
Het probleem dat ik ondervind is dat de motor kabels te kort zijn om bij de ESC te komen en dat er geen mounting bracket meegeleverd is om de ESC op het chassis te monteren.

Zijn hier oplossingen voor, of zijn er langere kabels ergens te koop alsmede ook een oplossing om de Hobbywing ESC in een Slash te monteren?

 

Ben bang dat je gewoon moet gaan verlengen, en dit soort kabels moet je dan zelf maken.
Dus gewoon vrouwtjes van de motorstekkers op 3 kabels (zelfde dikte als motor/ESC) en dan 3 manntjes aan de andere kant om de gewenste afstand mee te kunnen overbruggen.

Of je moet de motor of ESC kunnen verplaatsen om ze dichter bij elkaar te krijgen, maar dat zal er wel niet inzitten.......

Als ik de ESC een stukje naar achteren op het chassis verplaats dan gaat het (net) goed en zijn de draden wel lang genoeg.
Dan is alleen het punt nog, hoe ga ik dan de ESC aan het chassis bevestigen...

Citaat van RIXRT op 7 december 2023, 13:15

Als ik de ESC een stukje naar achteren op het chassis verplaats dan gaat het (net) goed en zijn de draden wel lang genoeg.
Dan is alleen het punt nog, hoe ga ik dan de ESC aan het chassis bevestigen...

Tja, als je de ESC niet (netjes) in het chassis vastkrijgt, dan moet je verlengstukjes voor de motordraden gebruiken dus..




Reacties zijn gesloten.