Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Heli vliegers?

Hallo allemaal,

Ik ben oprecht benieuwd of er hier helivliegers zijn, en zo ja, wat hebben jullie?
Zelf vlieg ik met 550 klasser (Blade Fusion) en zelfs nog een oudje: de Walkera V500D03.
Ben redelijk goed in 3D (maar een stuk beter op de simulator πŸ˜‚)Β  en vlieg met een klein clubje op een stukje loos akkerland van een bevriende boer.

Het is jammer dat heli's niet meer zo populair zijn als ze ooit waren, ook vanwege de regels voor modelvliegen, de verdwijnende clubs en de complexiteit van de modellen. Je moet als bij geen andere RC echt geleerd hebben ze te bouwen, af te stellen en vooral te vliegen.

Maar ben benieuwd naar jullie verhalen! 😊

GeΓΌploade bestanden:
  • 362974508_687657510064019_6052507957565945004_n.jpg
MVG, Zegert. RC-fanaat.
RCblog.nl heeft gereageerd op dit bericht.
RCblog.nl

Zal je vertellen: zo ben ik met deze hele hobby begonnen.
Begon met een Esky Belt CP, daarna een Belt CP V2 en daarna een Align T-Rex 550E.
Stuk voor stuk mooie machientjes en heel veel geld, tijd en energie in gestoken toendertijd.

Wat je zegt over verdwijnende clubs: dat is voor mij de reden geweest ermee te stoppen. De lokale club werd opgeheven en om vervolgens 1,5 uur te moeten rijden om weer eens te kunnen vliegen, zat er voor mij niet in, dus alles is indertijd verkocht.

Nu vooral bezig met auto's, is toch een stuk makkelijker, kan ook gewoon in je eigen straat bij wijze van.

MIS HET WEL HOOR!

RCblog.nl heeft gereageerd op dit bericht.
RCblog.nl

Geen idee of het telt, maar ik heb zo'n leuk kleintje voor door de woonkamer heen vliegen πŸ˜…

~ Greetz, Jamyla β™‘ ~
Citaat van Jamyla op 6 december 2023, 20:24

Geen idee of het telt, maar ik heb zo'n leuk kleintje voor door de woonkamer heen vliegen πŸ˜…

Lol... Nou als 't een heli is dan telt 't toch gewoon zeker 😁😁😁

De groeten, Jarrel. = Traxxas X-Maxx, Sledge en TRX-4M.




Reacties zijn gesloten.